Witam,
czy ktoś z was miał doświadczenie w zmianie sprężarki w silniku AGR na turbo ze zmienną geometrią np z ALH?
Z tego co wiem to będzie po
-EDC15V Sterownik od ALH/ASV oczywiście zmiana softu
-N75
-Zbiorniczek, ta kulka na podciśnienie
-Downpipe do wydechu
-Jakieś kolanka silikonowe do podłączenia IC
Fajnie, ze pojawil sie ten post , zastanawiam sie nad tym samym.
Moje pytanie to czy reszta zostaje ta sama? przeplywomierz? jak sterowana jest kierownica turbiny? to ten przewod podcisnieniowy o ktorym wspomina JanuszSz?
Czy ktos z Krakowa i okolic z forum juz to robil? chcialbym zapytac jak auto jezdzi?
Moze orientujecie sie ile kosztuje zmiana w ECU AGR zeby hulala turbina ze zmienna geometria?
a opłaca się taki zabieg może odrazu większe turbo wsadzić z ASZ i wtryski 0,216?? kiedyś tez sie nad tym zastanawiałem w mojej IBIZIE AGR, miałem wsadzone wtryski z 110 i po programie wyszło 128KM/280Nm i było ok przez jakiś czas, AGR ma jeden duży plus w/g mnie brak zmiennej geometrii!!
moim zdanie lepiej wgrać dobrze zrobiony program , turbina z AGR prawie niezniszczalna jest
ja w swojej poprzedniej mialem wgrany program cos ok 120 KM i pięknie jeździła
można było nawet więcej , ale niestey z tyłu bębny .....
a jak wiemy nie sztuką jest rozpędzić auto , sztuką jest je wyhamować
Wszystko fajnie ale robicie off topa. Moje turbo ma juz przejechane 260 tyś i chce wymienić na coś większego bo boję się już z tym jeździć w dalsze trasy. A pomimo wywalonej odmy jest olej w dolocie....
Moje AGR też pięknie jeździ ma fajny program od chłopaków z V tech turbo 300 tys.lekko słychać sowe ale taki urok niezniszczalnej pompki i czasem pasaciki z czerwonym di mają nie lada zagadkę czym napędzana jest moja furka :shock:
Komentarz